Alert:

PERHATIAN:Artikel yang disiarkan disini merupakan pandangan peribadi penulis! Tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Penulis tidak akan bertanggungjawab diatas mana-mana artikel atau laporan yang di salin dari sumber lain

Followers

Wednesday 20 November 2013

@HishamuddinH2O : Bantah Cadangan Miros!!


Cadangan untuk menghadkan jangka hayat kereta pastinya akan memberi beban kepada rakyat,terutamanya kepada rakyat yang berpendapatan rendah.

Saya ingin menyatakan kagum saya kepada DS Hishamuddin Tun Hussein kerana cepat memberi respon dan membantah cadangan dari miros berhubung Pelupusan kenderaan melebihi 12 tahun.


Katanya kita kena ambil prihatin suara dari rakyat sebelum membuat sesuatu keputusan.Kenyataan ini pasti melegakan hati rakyat.

Ini membuktikan kerajaan tiada cadangan untuk melupuskan kenderaan yang melebihi 12 tahun.

Terima Kasih DS Hishamuddin Tun Hussein.

7 comments:

  1. Terbaik bro Hisyam.

    ReplyDelete
  2. Ni baru betul.....kena ingat le kat rakyat weihhhh. Ramai lagi yg susah. Kita semua bukan boleh tukar keta mcm tukar baju. Nasib le ada sorang Pemimpin yg ada akai ni. Tk Hisyamudin. Harapkan Najib puiiiih......bagi dia tukar Rosmah le dulu

    ReplyDelete
  3. Hahahahaha......anon 1804......jgn camtu beb.
    Camne sekali pun dia tu piem kita wehhh.
    Hisyam kena selalu tengok2kan bebudak2 PLKN tu. Kena selalu asap budak2 tu weihhh. Bakal ahli umno dan pengundi muda PRU 14 nanti.

    ReplyDelete
  4. Mana pembangkang hah ! Kenapa senyap ?

    ReplyDelete
  5. Haram jadah puak puak pembangkang ni....masa Hisyam buat kenyataan yang betul dan baik mcm ini mereka terus lari sembunyi celah kangkang bini......bila kita betul2 buat keputusan menyebelahi rakyat, haram sepatah pun depa x bersuara. Kalau tidak.....cium keris pun jadi salah.

    ReplyDelete
  6. Ni pun pasal h20 gak......arini ke semalam aku dah lupa, dia kata dia dukacita pasal sistem MySikap. Yg bestnye dia x salahkan pegawai jpj. Yang under performance ialah sistem IT tu. Bijak le bos mcm ni.....kalau x pegawai jpj mesti semua hangin satu badan. ...bukan salah mereka tapi dipersalahkan. Camtu le bro H20. Yg kesianye pegawai2 kementerian pelajaran le.....sistem IT depa utk laksanakan PBs yg hampeh tapi guru guru yg dapat surat tunjuk sebab.

    ReplyDelete
  7. Hishamuddin kena bercakap kepada Menteri lain. Usah tekan kakitangan. Itu sebab ramai lari kepada pembangkang..

    ReplyDelete