Alert:

PERHATIAN:Artikel yang disiarkan disini merupakan pandangan peribadi penulis! Tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Penulis tidak akan bertanggungjawab diatas mana-mana artikel atau laporan yang di salin dari sumber lain

Followers

Tuesday 3 December 2013

Perempuan Yang Kurang Sopan,Rosak-Rosak!!


Bila ternampak cerita kartun dibawah nie,ebb ingin kongsikan sedikit cerita benar-benar terjadi yang mungkin ada persamaan dengan kawan-kawan di luar sane.Memang tidak dinafikan lagi budak-budak zaman sekarang ni sudah tiada adap sopan ketika bercakap.

Ebb ader kawan yang sebijik perangai yang kurang sopan mcm cerita kartun nie.Rasanyer nama dia tak payah lah diberitahu kot,sbb nak jaga hati kengkawan..Kalo laki-laki tue no hal la kan...,nie perempuan rosak-rosak..

Mungkin zaman teknologi skang nie atau pun sudah menjadi trend yang membuatkan pelajar-pelajar sekolah nie kurang menjaga adap sopan ketika bercakap.

Apa-apa pun kepada pelajar perempuan diluar sane tue tolonglah jaga sikit adap ketika bercakap tue.Jangan kita terikut-ikut sangat dengan trend skang nie sampai  kita lupe adap sopan ketika kite bercakap.Bukan apa weii malu la kalo orang nampak.

Kesimpulannya : kepada laki-laki yang diluar sana yang masih tercari-cari pasangan hidup tue.hati-hati ler memilih pasangan hidup anda.Biar la buruk pada ruper..jangan buruk pade percakapan nyer..nanti orang mengate..hehe.. 

No comments:

Post a Comment