Alert:

PERHATIAN:Artikel yang disiarkan disini merupakan pandangan peribadi penulis! Tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Penulis tidak akan bertanggungjawab diatas mana-mana artikel atau laporan yang di salin dari sumber lain

Followers

Friday 30 May 2014

#PRKTelukIntan #dyana4telukintan Provokasi DAP Provokasi PKM

Provokasi PR semakin melampau.Kegelisahan penyokong-penyokong DAP semakin memuncak dengan cubaan provokasi yang lebih serius pada hari ini 1.17 pagi 30 mei 2014 di hadapan bilik gerakan BN Bandar Bharu.

 Perbuatan tidak bertanggungjawab ini hanyalah bertujuan menimbulkan kemarahan penyokong BN 'harapan rakyat'.Taktik murahan ini jelas sekali menggambarkan bayangan kaedah perjuangan Parti Komunis Malaya(PKM) pada satu masa dahulu.


 Malang sekali bagi mereka kerana penyokong BN 'harapan rakyat' telah lama sedar akan taktik kotor yang lapuk ini.Ini jelas terbukti apabila penyokong BN hanya membiarkan kumpulan yang melakukan provokasi ini pergi secara aman.

 Akhirkata dari penulis aman Malaysia bersama BN,huru-hara Malaysia angkara PR fikir-fikirkanlah.

3 comments:

  1. Herankan huru hara di Malaysia disebabkan oleh PR. Yang buat huru hara dengan demo kangkung puak UMNO je. Yang dok ceroboh DUN puak UMNO. Yang dok serang pejabat DAP puak-puak UMNO.

    Cakap biarlah jelas supaya senang nampak apa yg nak difikirkan. Kalau xjelas, yang nampak adalah kerja huru hara puak UMNO je. Puak lain dalm BN nampak ok je

    ReplyDelete
  2. admin ada bukti ke mengatakan PR yang melakukan sabotaj tu?????? jangan nak memfitnah je!!!!

    ReplyDelete
  3. Admin ni penyokong BN.Apa yg buruk dia nmpk PR je.BN le apa pun semua baik.Bila penyokong BN mengata PAS parti ajaran sesat dia diam.Bila penyokong BN kata DAP komunis dia snyp.Tp bila ADUN DAP kata UMNO celaka,dia melompat.Bila PR buat Himpunan BERSIH dia kata nk merusuh tp bila puak UMNO merusuh dn merempuh masuk ke DUN PPinang,dia tk kata apa.

    ReplyDelete