Alert:

PERHATIAN:Artikel yang disiarkan disini merupakan pandangan peribadi penulis! Tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Penulis tidak akan bertanggungjawab diatas mana-mana artikel atau laporan yang di salin dari sumber lain

Followers

Thursday 8 October 2015

Wakil Rakyat PAS Kelantan Keluar PAS?

10 Wakil Rakyat PAS Kelantan Keluar PAS?! #Amanah

Suasana politik di Kelantan ketika ini sedikit ‘panas’ apabila tersebar khabar angin kononnya 10 wakil rakyat daripada PAS akan melompat parti dan menyertai Parti Amanah Negara (PAN) awal tahun depan.


Isu berkenaan mula timbul selepas Pengerusi Gerakan Harapan Baharu (GHB), Mohamad Sabu melancarkan PAN pada 31 Ogos lepas, dan isu itu terus dimainkan Pengerusi PAN Kelantan, Datuk Wan Abdul Rahim Wan Abdullah ketika melancarkan parti berkenaan di Kota Baharu, pada 11 September.


Bagaimanapun, Naib Presiden PAS, Datuk Mohd Amar Nik Abdullah ketika ditemui pemberita selepas merasmikan sambutan Hari Malaysia peringkat negeri Kelantan di pekarangan Stadium Sultan Muhammad ke-IV menafikan dakwaan berkenaan dan berkata, ia hanya strategi perang saraf pihak lawan, semata-mata untuk meraih sokongan pengundi.

No comments:

Post a Comment