Alert:

PERHATIAN:Artikel yang disiarkan disini merupakan pandangan peribadi penulis! Tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Penulis tidak akan bertanggungjawab diatas mana-mana artikel atau laporan yang di salin dari sumber lain

Followers

Thursday 28 November 2013

Wakil Rakyat Di Dahulukan Rakyat sensara?!



Sekali aku tengok tajuk ni macam comel gak bunyi nyer Wakil Rakyat Di Dahulukan Rakyat sensara?!Macam comel jer bunyi nyer..hehehe.

Wah bukan main lagi berlagak lagi gambar khalid kat atas tue yerr.Picit telor kang baru tau.Bukan kah sebelum nie di laman sosial pakatan menjaja menteri boros menggunakan duit rakyat. Lantas rakyat mengutuk kerajaan dan memuji jimat cermat kerajaan pakatan...kah,..kah..kah...tup..tup kroni-kroni depa jugak yang kenyang.

Secara peribadinya,..aku rase lantak ko la nak naik gaji berapa banyak sekali pun,Ia Sudah menjadi permainan orang politik.Yang aku kesalkan apa pula yang rakyat selangor nie dapat kerana mengekalkan pakatan rakyat pada PRU 13 yang lalu?

Harap-harap selepas nie terbukalah sedikit mata rakyat selangor nie.

Apa-apa hal pun aku nak ucapkan tahniah kepada rakyat selangor kerana ini yang anda dapat.Jangan banyak bunyi yer dok diam-diam jer..Kerana anda yang memilih mereka.

2 comments:

  1. He he he...Bang Khalid kan ke pilihan rakyat Selangor. Mesti rakyat Selangor bangga kan ?

    ReplyDelete
  2. azmin plak tunjuk hero.."nak amek..tanak jgn amek'

    ReplyDelete