Alert:

PERHATIAN:Artikel yang disiarkan disini merupakan pandangan peribadi penulis! Tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Penulis tidak akan bertanggungjawab diatas mana-mana artikel atau laporan yang di salin dari sumber lain

Followers

Sunday 24 November 2013

Serangan Jantung Punca Kematian Bekas Suami Dramatis Wan Nur Azlin!!


Bekas suami dramatis Wan Nur Azlin, Mohd Yazli Yaacob, 43, meninggal dunia akibat serangan jantung di Institut Jantung Negara (IJN) di sini, jam 9 malam kelmarin.

Pelakon itu ketika dihubungi masih terkejut dengan pemergian Yazli kerana ketika bergelar suami isteri, bekas suaminya tidak pernah menunjukkan tanda mengalami masalah kesihatan.

“Pada jam 5 pagi (kelmarin), bekas suami mengadu sakit dada dan dihantar ke Klinik Kesihatan Gombak sebelum dirujuk ke Hospital Selayang. Namun disebabkan keadaannya makin kritikal, pihak hospital terus membawanya ke IJN.

“Anak masih tidak mampu menerima berita kematian ayah mereka, terutama anak perempuan, Dania Camelia yang sangat rapat dengan arwah,” kata dramatis itu yang turut berada di samping arwah ketika menghembuskan nafas terakhir dikelilingi ahli keluarga lain.

Jenazah Allahyarham dikebumikan pada jam 10 pagi semalam di kampung ibunya di Kampung Rizab Melayu, Tambun, Perak. - HM

Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas roh arwah dan tempatkan dia bersama orang yang soleh.Al - Fatihah..

1 comment: