Alert:

PERHATIAN:Artikel yang disiarkan disini merupakan pandangan peribadi penulis! Tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Penulis tidak akan bertanggungjawab diatas mana-mana artikel atau laporan yang di salin dari sumber lain

Followers

Friday 6 November 2015

Pisau Tersangkut Dalam Dubur #OnlyInChina

Seorang lelaki dari Zhejiang dimasuk ke hospital dengan pisau tersangkut di punggungnya. Lelaki yang hanya dikenali sebagai Yan, 54, mengalami buasir dan cuba mengatasi masalah itu sendiri. 


Yan, pekerja di sebuah restoran tempatan mendakwa dia mengalami masalah buasir hampir 20 tahun dan sehinggalah ke suatu pagi dia bercadang 'merawat' buasirnya itu kerana sudah tidak dapat bertahan lagi. 


Menggunakan pisau yang tajam, dia mencangkung di hadapan cermin dan menusuk pisau itu ke lubang duburnya. Malangnya, pisau itu tersangkut dan menyebabkan dia panik. Yan terus menghubungi rakannya dan bantuan untuk menghantarnya ke hospital.



Doktor berjaya mengeluarkan pisau tersebut. Mereka juga mendapati bahawa Yan tidak mengalami sebarang masalah buasir seperti yang didakwa. - sumber

Bodoh!Jadikan ini tauladan....


للاكي براني موڠكين اكن كاله تتاڤي تيدق اكن مڠاله.

2 comments:

  1. admin bincang pasal jubo,yg anom2 kat atas tu promote nomor togel...sialan goblok

    ReplyDelete