Alert:

PERHATIAN:Artikel yang disiarkan disini merupakan pandangan peribadi penulis! Tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Penulis tidak akan bertanggungjawab diatas mana-mana artikel atau laporan yang di salin dari sumber lain

Followers

Friday 26 April 2013

Sokongan Wardina Terhadap Video Seks!!


Wardina bikin panas lagi beb.. Kalau dulu dia sibuk berceramah dengan puak-puak PKR diatas pentas yang sama.., sekarang ni dia sibuk pulak komen pasal penyebaran video lucah mengenai pemimpin Pas di ruang siber..

Yang bestnya.., Wardina tak pulak suruh rakyat tolak si pelaku dalam video aksi terlampau tu tapi dia sibuk marah pasal penyebaran video berkenaan..

Gua pun tak tahu apa nak jadi pada minah perasan alim sorang nih.. Memang gila glamer sungguh laa.. 

Korang tengok sendirilah video dia kat bawah ni.. Gua pun naik geli tengok dia bercakap pasal soal moral padahal dia sendiri sokong individu yang memang terbukti langsung tak ada moral.. Macam gampang kann...

1 comment:

  1. jangan heboh2 kosong laa. sebagai pengundi kita perlu memileh calun2 yg terbaik, terutamanya dari segi akhlaknya. Jadi segala macam maklumat mengenai peribadi mereka pastinya membantu. janganlah mengherdik pembawa/pemberi2 berita tersbut,saolah-olah yg diaib tu abang2 atau pakcik2 kita pula Hj hadi pun jelas menyokong perkara ini. kalau kita pun berikhtiar bersungguh-sungguh menyiasat peribadi bakal2 menantu kita, mengapa pula tidak layak kita lakukan sademikian bila sampai masa kita mengundi pemimpin2 negara? bukankah ini tanggung jawab kita yg benar2 yg taat kpd ugama kita, mempastikan sejauh mungkin agar dapat kita elakkan dari dipimpin olih mereka yg sendiri yg perlu dipimpin ?

    ReplyDelete