Alert:

PERHATIAN:Artikel yang disiarkan disini merupakan pandangan peribadi penulis! Tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Penulis tidak akan bertanggungjawab diatas mana-mana artikel atau laporan yang di salin dari sumber lain

Followers

Thursday 18 April 2013

Wah..Ader Parti Baru Ingin Bertanding Di PRU 13,Parti Ape Ni Yerr??


Penyokong PAS Terangganu dah mula boikot. Ini adalah bukti terbaru yang MKP dapat dari rakan disana. Mungkin ini adalah petanda terbaru mengatakan PAS bakal terkubur. Alahai Stopa rakyat dah mula membenci sifat munafik pemimpin PAS lain yang diucap lain pulak perbuatan disebaliknya..

Semalam sebaik saja saya post artikel analisis Marang saya - KLiK - saya menerima sms dari sumber dalaman Pas, baru saja tamat Mesyuarat Tergempar di Markas Pas Marang dan mereka bersetuju akhirnya untuk melantik Mustafa Ali sebagai calon PRU13 di kawasan DUN Ru Rendang.

Peeeergh ! Apakah akan muncul bendera Pas yang baru di Ru Rendang ?


Kenapa ada gambar macam seluar dalam putih jer tu ? Manalah saya tahu ... sejak akhir2 ni, asal sebut je nama Mustafa, orang akan terbayang seluar dalam putih. Asal nampak je seluar dalam putih, orang akan terbayangkan Mustafa...... KENAPA EK ?

Mustafa Ali bukannya kuat sangat pun pengaruhnya.... dalam Pas mungkinla, tapi diluar Pas, dia biasa2 jer. Keputusan PRU12 Alur Limbat dalam kawasan Parlimen Marang menyaksikan.


beliau tewas kepada wakil Umno BN Alias Abdullah. Tapi entah kenapa sejak akhir2 ni nama Mustafa Ali melonjak2 naik umpama seorang pelakon terkenal...... kenapa ek ?

TAPI yang menghairankan ...... sumber saya itu kata, banyak kawasan TERMASUK di Alur Limbat TIDAK MAHU terima beliau sebagai calon PRU13 ! Pulak daaaah ...... kenapa ek ?

Tapi kenapa Ru Rendang nak terima pulak ? Haaaaaa .... mungkin ramai yang tak tahu, Mustafa Ali ni SEKAMPUNG dengan Hadi, dia juga berasal dari Ru Rendang. Atas faktor tempat kelahiran dan pengaruh Hadi, maka pemimpin glamer Pas ini dapatlah bertanding juga kali ni ....

Selanjutnya Klik Disini

No comments:

Post a Comment