Alert:

PERHATIAN:Artikel yang disiarkan disini merupakan pandangan peribadi penulis! Tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Penulis tidak akan bertanggungjawab diatas mana-mana artikel atau laporan yang di salin dari sumber lain

Followers

Tuesday 27 May 2014

Hanya Azmin Ali Bersungguh Pertahankan Dyana?! #PRKtelukintan

Walaupun muda dan tidak berpengalaman, sebagai ahli parlimen , Dyana Sofya Mohd Daud saya (Azmin) akan melakukan apa juga untuk menyaingi Datuk Mah Siew Keong. Itulah komen Azmin Ali sewaktu tibanya beliau disini dalam berkempen untuk Dyana

"Mah mungkin Presiden Gerakan , tetapi dia tidak mempunyai saraf untuk menentang Najib. Jika Najib mengatakan kita menaikkan harga tol, melaksanakan GST , beliau akan bersetuju, " ujar Azmin pada orang ramai daripada kebanyakannya penduduk tempatan Cina."- ujar beliau.


Terdahulu, Dyana muncul dikhalayak dengan gaya yang cukup mempesonakan orang ramai dengan ucapan ringkas selama 10 minit, termasuk suatu ungkapan penuh seksi dan rasa cinta seolah olah PRK Teluk Intan ini ibarat pertandingan ratu cantik.

"Saya belum pun memenangi lagi, tetapi saya sudah suka. Apakah yang perlu saya lakukan? lawan tetap lawan

"Beliau (azmin?) seorang yang cukup berkarisma kerana hanya beliau sanggup kehadapan untuk menolak saya keatas walau muda (dalam politik) saya cukup jelas menyukai beliau". - Tambah beliau

Dimana yang lain ketika beliau dibuli sepanjang kempen beliau.?!


No comments:

Post a Comment