Alert:

PERHATIAN:Artikel yang disiarkan disini merupakan pandangan peribadi penulis! Tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Penulis tidak akan bertanggungjawab diatas mana-mana artikel atau laporan yang di salin dari sumber lain

Followers

Monday 19 October 2015

Khairudin Balaci Mahathir?!

Kenapa Mahathir Tidak 'Cipta' 1000 Orang Macam Khairudin?

Salah satu sebab kenapa kita percaya Mahathir ini hanya persepsi saja nampak macam banyak sokongan sedangkan dibawah tidak, ialah berdasarkan keupayaannya mencipta hanya seorang balaci tegar seperti Khairudin Abu Hassan.



Patutnya dengan sokongan kewangan dari konglomerat besar milik kroni, Mahathir tidak ada masalah cipta beribu orang bodoh macam Khairudin untuk dipergunakan - paling tidak buat laporan beramai-ramai dalam negara ke atas 1MDB dan Datuk Seri Najib, tapi itu nampaknya tidak berlaku.

Balik-balik Khairudin, balik-balik Khairudin, yang mengiringi pun balik-balik orang sama - Mathias Chang. Apa takde orang lain ke? Ambik saja seribu dua bodoh dan bebal manusia yang 'like' fanpage macam KCD atau SSTDM, selesailah masalah.




Orang-orang ini (kalau betul oranglah) bersedia jadi gila pun untuk Mahathir, apa sangat jadi bodoh buat laporan polis benda yang Mahathir sendiri pun tidak ada bukti.

Bagi penulis, ini menunjukkan bahawa tidak ada orang yang sanggup dipergunakan untuk Mahathir melainkan Khairudin dan Mathias Chang. Segala Dato Seri, Tan Sri dan Tun yang menyatakan sokongan terhadap Mahathir setakat ini, hanya berani buat kenyataan sipi-sipi.

Seorang Tun yang fitnah terus terang, dah kena saman dek Najib, langsung senyap tak berbunyi apa sampai sekarang melainkan satu kenyataan akhbar selepas disaman.

Nasib baik ada Khairudin, dialah yang pikul segala bala, dialah yang masuk penjara, dialah yang tanggung semua sedangkan Mahathir sempoi saja mengaku tidak ada bukti untuk mengaitkan Najib dan 1MDB dengan sebarang salah laku seperti yang sering dituduh.

No comments:

Post a Comment