Alert:

PERHATIAN:Artikel yang disiarkan disini merupakan pandangan peribadi penulis! Tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Penulis tidak akan bertanggungjawab diatas mana-mana artikel atau laporan yang di salin dari sumber lain

Followers

Thursday 9 January 2014

Ini Anak Perempuan Tun Mahathir?!


Dulu ayahnya cukup gigih membantu menaikan negara malah cukup disayangi rakyat jelata tetapi lihat anaknya macam geng rosak akidah ini?!

Jelas disini kebebasan yang tidak berbatas bakal menyerang akidah sesiapa sahaja waima dikalangan orang orang yang hebat, harap kita dijauhi dari perkara-perkara yang boleh membatalkan akidah kita umat islam.

i bukan nak serang siapa siapa tapi...buruk laku sungguh perempuan nie dah la serabut i tgk...uweek...


I nak kata lebih2 nanti ada yang kutuk i balik so kita renungkan semula akan peribadi kita sebelum bercakap untuk pihak orang lain.

Apa pun sedih i tgk she mcm nie...

7 comments:

  1. MASALAHNYA MANA IBRAHIM ALI PERKOSA, MANA ZULNORDIN KULUM, MANA HASSAN JATI AKIDAH ALI...MANA MANA...BILA ANAK ORANG UMNO BUAT BENDA YANG MEMALUKAN ISLAM DAN MELAYU ..BAGHAL2 DI ATAS LANGSUNG SENYAP MACAM BATU..PENIPUNYA BERJUANG DENGAN TOPENG AGAMA ..TAHIIIIKKKKK...

    ReplyDelete
  2. Although I do not entirely agree with the position Marina is taking, I very well understand her mindset reflects her own person, singular, able and independently doing her own thinking!, That thinking may be disagreeable to me but I still bow to Tun for allowing his children to be what they want. This is so unlike some other political leaders whose Children are clearly "chips in the old block" even when the predecessors are very much useless and in the wrong!

    ReplyDelete
  3. Pelik sungguh orang Islam ni. Jika agama lain dikritik, merekalah yang kedepan menjadi hero. Tetapi, jika agama Islam dipersenda, tak nampak pula rupa mereka. Islam jenis apa ini?

    ReplyDelete
  4. Jangan komen komen negatif pada orang lain... Tengok diri kita sendiri dulu. Apakah kita tuhan nak menilai orang dan buat judgement. Kalau sendiri lemah, jangan cakap orang lain.

    ReplyDelete
  5. She..telah menyelamatkan kesucian islam dimata non islam.Inilah damai , kasihsayang yg dipraktikkan.Bukan memusuhi,pengumpat dan afresif.Di matanya (she) terpancar maksud islam yg sebenarnya..

    ReplyDelete
  6. eleh..bako lilin tu ikut islam ke? rambut serabut kelapa...ha ha ha

    ReplyDelete
  7. Apabila Aqidah lslam diperdagangkan maka ternyatalah KEJAHILAN menembusi hati dan KEBODOHAN membaluti pekerti maka TAK KIRALAH anak siapa maka itulah manusia yang tidak memahami syariat, makrifat dan hakikat.....Astagfirullahil a'zim....

    ReplyDelete