Alert:

PERHATIAN:Artikel yang disiarkan disini merupakan pandangan peribadi penulis! Tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Penulis tidak akan bertanggungjawab diatas mana-mana artikel atau laporan yang di salin dari sumber lain

Followers

Wednesday 28 October 2015

"Syukurlah, Nizar Jamaluddin Keluar PAS" - Ustaz Ibrahim

Hari ini admin berkesempatan berjumpa dengan seorang penyokong PAS, Ustaz Ibrahim dari Perak yang mana pada PRU13 beliau antaranya penyokong kuat Datuk Seri Mohammad Nizar bin Jamaluddin. 

Datuk Seri Mohammad Nizar dilahirkan di Kampung Air Hitam Labu, Kampar, Negeri Perak pada 17 Mac 1957. Beliau sudah berkahwin dengan isterinya Fatimah Taat dan mempunyai lapan orang anak, lima lelaki dan tiga perempuan. Bapanya keturunan Melayu sementara ibunya seorang Cina.


Tiada yang cacat celanya Keluarga Nizar Jamaluddin ini akan tetapi perkara yang dibangkitkan oleh bekas penyokong beliau ini menyatakan rasa kecewanya yang teramat sangat lantaran ditipu hidup hidup meskipun pihak lawanya (UMNO Perak) pernah mengingatkan bertapa teruknya individu yang bernama Nizar Jamaluddin. Sehinggakan Hanafiah Man terpaksa berkhemah disetiap kali ceramah dilakukan oleh Nizar Jamaluddin.

2 comments:

  1. BAPOK RAHMAD BASTIAN
    DAH MACAM LANGAU

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by a blog administrator.

      Delete