Alert:

PERHATIAN:Artikel yang disiarkan disini merupakan pandangan peribadi penulis! Tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Penulis tidak akan bertanggungjawab diatas mana-mana artikel atau laporan yang di salin dari sumber lain

Followers

Monday 18 February 2013

Gantung Diri Kecewa Cinta

"Hari ini hidup saya kosong. Ada sesiapa boleh beritahu saya tentang kebenaran? Kerana hidup saya begitu membosankan tanpa teman, tetapi saya masih ada keluarga.”

Itu catatan terakhir dipercayai ditulis seorang lelaki di atas penyata bank sebelum mayatnya ditemui tergantung dalam bilik sebuah rumah di Padang Sebang, Gadek di sini, Sabtu minggu lalu.

Difahamkan, dalam kejadian jam 11 pagi, lelaki berusia 23 tahun dan berpakaian lengkap itu ditemui ibunya dalam keadaan lehernya terjerut dengan tali yang terikat pada palang kayu.

Ketua Polis Daerah, Superintendan Umar Ali Saifuddin Shaharuddin berkata, wanita berusia 60 tahun itu menjerit sekuat hati sebelum didengari abang mangsa yang bergegas meminta pertolongan jiran bersebelahan untuk menurunkannya. “Sebaik dibawa turun, mereka cuba mengejutkan mangsa yang tidak sedarkan diri selain berwajah pucat dan terkulai tanpa sebarang tindak balas.

“Abang mangsa berusia 25 tahun kemudian menemui tiga penyata bank yang dipercayai ditulis mangsa untuk meluahkan perasaannya,” katanya.

Menurut beliau, kira-kira 30 minit sebelum kejadian, mangsa bersarapan bersama keluarganya di rumah tanpa menunjukkan sikap mencurigakan.

“Mangsa yang pernah bekerja di sebuah kilang di sekitar daerah ini sempat bergurau dengan keluarganya tanpa mengesyaki itu perubahan terakhir sebelum kematian mangsa.Sumber-

No comments:

Post a Comment