Alert:

PERHATIAN:Artikel yang disiarkan disini merupakan pandangan peribadi penulis! Tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Penulis tidak akan bertanggungjawab diatas mana-mana artikel atau laporan yang di salin dari sumber lain

Followers

Friday 15 February 2013

Patah Kaki Terjun Dari Tingkap

Ops Medan: Patah kaki terjun dari tingkap



PETALING JAYA – Tindakan berani mati tiga lelaki yang cuba melarikan diri ketika serbuan Ops Medan di Mentari Court, Jalan PJS10 kelmarin mengundang padah apabila ketiga-tiganya patah kaki selepas terjun dari tingkat satu bangunan berkenaan.

Dalam serbuan bersepadu dijalankan Majlis Bandaraya Petaling Jaya (MBPJ) bersama Agensi Antidadah Kebangsaan (AADK) bermula jam 9 malam hingga 1 pagi di tiga lokasi berasingan itu, ketiga-tiga lelaki tempatan itu dikatakan cuba melarikan diri untuk mengelak daripada ditahan selepas menyedari kehadiran pihak berkuasa.

Operasi berkenaan diketuai Penolong Pengarah Bahagian Operasi Jabatan Penguatkuasaan dan Keselamatan MBPJ, Mohd Hairy Ahmad bersama 20 anggota manakala enam anggota AADK termasuk seorang pegawai.

Pengarahnya, Mohd Fauzi Maarop berkata, ketika serbuan berkenaan, ketiga-tiga lelaki itu dipercayai cuba melarikan diri melalui pintu belakang premis berkenaan.

“Premis berkenaan menjalankan kegiatan judi haram di tingkat atas manakala di bawah adalah restoran,” katanya ketika ditemui di sini, semalam.

Menurutnya, AADK menjalankan ujian saringan air kencing terhadap lapan orang dan ketiga-tiga lelaki itu ditahan kerana didapati positif dadah.

No comments:

Post a Comment