Alert:

PERHATIAN:Artikel yang disiarkan disini merupakan pandangan peribadi penulis! Tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Penulis tidak akan bertanggungjawab diatas mana-mana artikel atau laporan yang di salin dari sumber lain

Followers

Saturday 8 June 2013

Jambatan Kedua PP Runtuh,Lim Guan Eng Jangan Cuba Lari Dari Tanggungjawab!!!


Apalah agaknya yang sedang difikirkan oleh kepala haprak Chinabeng yang bernama Lim Guan Eng sekarang ini?

Tentu dia tercari-cari alasan untuk menyalahkan Kerajaan Persekutuan, UMNO dan Barisan Nasional di atas bencana yang menyebabkan beberapa orang terbunuh apabila jambatan kedua Pulau Pinang, runtuh secara tiba-tiba.

Semua orang tahu, Chinabeng tu sangat bijak memberikan alasan. Kalau dia dah terdesak sangat, tanpa malu-malu dia akan salahkan sistem atau perisian sepertimana dia menyalahkan EXCEL apabila pengundian ahli jawatankuasa DAP tidak lama dahulu, dipertikaikan oleh ahli-ahlinya sendiri.

Chinabeng rambut belah tepi tu nak cakap apa lagi agaknya?

Takkanlah dia nak kata CERGAS MURNI SDN. BHD yang dipilih sendiri oleh PENANG DEVELOPMENT CORPORATION yang dipengerusikannya sendiri sebagai kontraktor untuk kawasan yang runtuh tersebut, telah dirasuah oleh UMNO agar membeli perkakasan tidak bermutu atau sengaja membuat pembinaan yang boleh membunuh sesiapa sahaja yang melalui kawasan berkenaan?

Takkanlah Chinabeng rambut belah tepi itu nak kata, dia tidak terlibat sebenarnya dan pemilihan Cergas Murni Sdn. Bhd. selaku kontraktor telah dibuat oleh Ketua Menteri sebelumnya sepertimana helah dan alasan-alasan yang kerap diberikannya untuk melarikan diri?

Selanjutnya klik Disini

1 comment:

  1. Ni agaknya jawapan chinabeng tu:
    http://naimnikmat.blogspot.com/2013/06/satu-lagi-projek-barisan-nasional-yang.html
    atau
    http://btmmari.blogspot.com/2013/06/edisi-kantoiprojek-jambatan-kedua-pulau.html

    ReplyDelete