Alert:

PERHATIAN:Artikel yang disiarkan disini merupakan pandangan peribadi penulis! Tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Penulis tidak akan bertanggungjawab diatas mana-mana artikel atau laporan yang di salin dari sumber lain

Followers

Wednesday 25 September 2013

Ketua Polis Pulau Pinang Diugut!!

GEORGETOWN: 'Hello kepala Penang mau kasi ingat U sudah ambil saya punya kawan lima orang, U jangan ingat U The Best'," itu antara kiriman khidmat pesanan ringkas (SMS) berbaur ugutan yang diterima Ketua Polis Pulau Pinang, Datuk Abdul Rahim Hanafi daripada individu tidak dikenali, kelmarin.

Kiriman SMS terbabit diterima ketika beliau berada di pejabatnya di Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) negeri kira-kira jam 9 pagi, kelmarin . 

Selain itu, pengirim SMS terbabit turut memberi amaran supaya beliau menjaga diri dan mengugut akan 'mengambil' Abdul Rahim atau jika tidak boleh pengirim misteri itu memberitahu akan 'mengambil' rakan beliau. 

Berikutan bimbang dengan ancaman itu dan atas faktor keselamatan diri, keluarga serta pegawai dan anggota polis lain, beliau membuat satu laporan di Ibu Pejabat Polis Daerah Timur Laut, di sini kira-kira jam 9 malam tadi.

Sementara itu, Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Bukit Aman Datuk Hadi Ho Abdullah berkata, polis sedang menjalankan siasatan lanjut berhubung kes itu.myMetro

No comments:

Post a Comment