Alert:

PERHATIAN:Artikel yang disiarkan disini merupakan pandangan peribadi penulis! Tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Penulis tidak akan bertanggungjawab diatas mana-mana artikel atau laporan yang di salin dari sumber lain

Followers

Friday 4 October 2013

Kecoh!!Kekasih Maya Asraruddin Tidak Wujud Di Dunia Realiti?!


Kecoh, Kekasih Asraruddin Sebenarnya Tak Wujud? Kecoh juga bila kisah pemain bolasepak tempatan terkenal, Mohd Asraruddin Putra Omar yang juga pemain bolasepak negeri Selangor telah menulis mesej secara terbuka perkataan ‘my love’kepada seorang wanita yang dikatakan kekasihnya.

Disebabkan asyik menggunakan gambar yang sama, wanita tersebut yang dikenali sebagai Lela Jamaluddin di Instagram didakwa sebenarnya tidak wujud. Lela bagaimanapun menafikan dakwaan tersebut.


Berikutan itu, geng forum Cari tempatan berusaha menyiasat, hasilnya mereka mendapati Lela Jamaluddin, telah menggunakan gambar seorang wanita yang tinggal di Kota Kinabalu Sabah, yang dikenali dengan nama Olivia. Olivia yang berasal dari Tanjung Aru dan sudah mempunyai teman lelaki. Dan....kemungkinan besar, Olivia sendiri tidak mengetahui gambarnya yang dicuri dan digunakan oleh orang lain.


Mengikut siasatan awal geng Cari, Lela Jamaluddin sebenarnya cuba memikat Aidil Zafuan, pemain pertahanan pasukan bola sepak kebangsaan yang juga bekas suami Rita Rudaini, tetapi nampaknya Asraruddin pula yang melekat.


Persoalannya, adakah Asraruddin telah berjumpa dengan wanita ini sebelum memanggilnya ‘my love" atau sebaliknya.... Hanya mereka saja yang tahu jawapannya.

No comments:

Post a Comment