Alert:

PERHATIAN:Artikel yang disiarkan disini merupakan pandangan peribadi penulis! Tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Penulis tidak akan bertanggungjawab diatas mana-mana artikel atau laporan yang di salin dari sumber lain

Followers

Thursday 10 October 2013

#Pemilihan UMNO : Datuk Ahmad Mukhriz Wajar Diberi Peluang Anggotai Exco Pemuda #Mukhriz4Exco


Sudah sampai masanya Umno perlu pelapis muda yang lebih berkelayakkan untuk mengambil alih tampuk kempipinan umno.Oleh kerana itu datuk mukhriz memang wajar diberi peluang untuk menganggotai exco pemuda.

Datuk ahmad mukhriz memang tidak asing lagi dikalangan pewakilan dan ahli UMNO Bahagian Pekan, Pahang.Gaya pemikiran matang yang di tunjukkan pemuda ini amat menarik hati sesiapa sahaja yang mengenalinya.

Beliau juga adalah anggota Jawatankuasa Unit Pidato Pemuda Umno pusat dan kali ini menyuarakan hasrat bertanding jawatan Exco Pergerakan Pemuda Umno pusat pada pemilihan parti Oktober ini.

Oleh kerana itu umno wajar meramaikan ahli dan juga para pemimpin belia muda sebagai pelapis untuk meneruskan kecemerlangan masa hadapan.


Admin memberi sokongan penuh kepada datuk ahmad mukhriz..Untuk semua sahabat berilah sokongan kepada calon no 11 iaitu dato ahmad mukhriz.

Baca Juga Disini

No comments:

Post a Comment