Alert:

PERHATIAN:Artikel yang disiarkan disini merupakan pandangan peribadi penulis! Tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Penulis tidak akan bertanggungjawab diatas mana-mana artikel atau laporan yang di salin dari sumber lain

Followers

Friday 18 October 2013

Tan Sri Isa Samad Janji,Bantu Presiden Dan Timbalan Jika Menang!!


Calon Naib Presiden UMNO, Tan Sri Mohd. Isa Abdul Samad berjanji akan memikul tugas yang sama beratnya dengan Presiden UMNO, Datuk Seri Najib Tun Razak dan timbalannya, Tan Sri Muhyiddin Yassin jika dipilih pada Sabtu ini.

"Sebagai seorang yang banyak pengalaman dalam parti, saya akan tetap setia bersama perdana menteri (Najib) dan timbalannya (Muhyiddin) demi pembelaan bangsa Melayu," katanya ketika berucap pada Majlis Jiran Felda di Rancangan Kemajuan Tanah Lembaga Kemajuan Kelantan Selatan (Kesedar) Paloh 1 di sini, hari ini.

Turut hadir Ahli Dewan Undangan Negeri kawasan, Paloh Datuk Nozula Mat Diah dan Pengurus Besar Wilayah Felda Gua Musang, Che Noh Che Pa.

Mohd. Isa yang juga Pengerusi Felda berkata, beliau bersedia bekerjasama untuk memartabat perjuangan UMNObersama-sama Naib Presiden lain, jika dipilih oleh perwakilan parti.

Dalam pada itu, beliau berjanji akan membawa perubahan lebih besar kepada masyarakat peneroka di Rancangan Tanah Felda seluruh negara selain Kesedar. - BERNAMA

No comments:

Post a Comment