Alert:

PERHATIAN:Artikel yang disiarkan disini merupakan pandangan peribadi penulis! Tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Penulis tidak akan bertanggungjawab diatas mana-mana artikel atau laporan yang di salin dari sumber lain

Followers

Sunday 13 October 2013

Keputusan Penuh Rasmi Akan Diketahui Tengah Hari Ini!!


Keputusan penuh pemilihan sayap Wanita, Pemuda dan Puteri pada tahun ini hanya akan diketahui selewat-lewatnya tengah hari ini.

Setiausaha Kerja UMNO, Datuk Ab. Rauf Yusoh berkata, kelewatan itu disebabkan terdapat 50 bahagian UMNO masih belum selesai melakukan pengiraan undi sehingga pukul 3 pagi ini.

"Kelewatan ini disebabkan proses mengira semula undi terpaksa dilakukan di bahagian akibat bantahan yang dikemukakan oleh calon dan wakilnya.

"Kami memang telah menjangkakan situasi ini akan berlaku," katanya pada sidang akhbar Pemilihan UMNO 2013 di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) di sini sebentar tadi.
Ternyata pihak setiausaha umno pusat tidak menjalankan penyelidikan dengan teliti bagi melaksanakan kaedah baru ini.Sudah sampai masanya presiden parti mempertimbangkan melantik setiausaha dan setiausaha kerja yang baru.

No comments:

Post a Comment