Alert:

PERHATIAN:Artikel yang disiarkan disini merupakan pandangan peribadi penulis! Tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Penulis tidak akan bertanggungjawab diatas mana-mana artikel atau laporan yang di salin dari sumber lain

Followers

Wednesday 9 October 2013

Ibu Tunggal Maut Jatuh Dari Bangunan!!


Seorang ibu tunggal maut setelah terjatuh dari bangunan Pejabat Daerah dan Tanah Kuala Terengganu setinggi empat tingkat di sini hari ini.

Kejadian itu berlaku kira-kira pukul 12 tengah hari, mangsa Zurina Idris, 31, berasal dari Kampung Tetambah Manir yang bekerja sebagai tukang cuci di bangunan berkenaan dipercayai terjatuh dari tingkat empat pejabat berkenaan.

Menurut info Rakan mangsa Zuriha Putih, 49, ketika kejadian dia berada di tingkat bawah bangunan sebelum dikejutkan dengan bunyi dentuman yang kuat di lantai.

"Ketika itu saya berada di dalam tandas dan saya sangkakan kawan-kawan yang berada di dalam tandas terjatuh namun setelah keluar, saya dimaklumkan ada orang jatuh tangga".

"Saya bergegas ke tempat kejadian sebelum saya lihat kawan saya tertiarap dengan berlumuran darah ditangga tingkat bawah bangunan," katanya ketika ditemui di tempat kejadian. 

Mayat mangsa dihantar ke Hospital Sultanah Nur Zahirah (HSNZ) untuk bedah siasat. - Bernama

No comments:

Post a Comment