Alert:

PERHATIAN:Artikel yang disiarkan disini merupakan pandangan peribadi penulis! Tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Penulis tidak akan bertanggungjawab diatas mana-mana artikel atau laporan yang di salin dari sumber lain

Followers

Saturday 4 May 2013

Nurul Ijjah Memperkenalkan Cara Pertanian Moden!!


Rajin nyer anak kesayangan si ketua penipu ni..Pagi-pagi lagi dah bercucuk tanam..Mungkin ini salah satu cara pertanian moden yang diamalkan oleh puak-puak pakatan..

Mungkin ada orang yang salah anggap. Atau mungkin juga ada pihak yang tak tau lansung mengenai perkara ini. Tak mustahil juga ada yang terlepas pandang.

Ada orang tanya, "'Apa kejadahnya Si Nurul Ijjah tu tanam bendera? Dia dah tak de kerja lain ke dari buat semak?" Memang dia tak de kerja pun.

Hakikatnya, apa yang cuba dibuat oleh Si Nurul Ijjah tu merupakan satu tindakan simbolik. Ada yang kata, Si Nurul Ijjah ni nak menggerakkan 'Malaysian Spring'.

Macam - macam spekulasi dibuat terhadap tindakan 'menanam bendera' yang telah dibuat oleh Si Nurul Ijjah sebelum ini. Ada yang kata, bendera tu mewakili parti dalam Pakatan.

Kononnya, kata mereka, warna putih tu untuk DAPigs, warna biru untuk PKR, warna hijau untuk PAS, kuning pulak untuk BERSIH. Habis, warna merah tu untuk apa?

Nah! Itu yang menjadi persoalannya. Ada banyak warna didalam 'benih bendera' yang ditanam oleh Si Nurul Ijjah tu sebelum ini. Ianya dah menjadi ikutan orang lain.


Selanjutnya Klik Disini

No comments:

Post a Comment