Alert:

PERHATIAN:Artikel yang disiarkan disini merupakan pandangan peribadi penulis! Tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Penulis tidak akan bertanggungjawab diatas mana-mana artikel atau laporan yang di salin dari sumber lain

Followers

Thursday 9 May 2013

Kenapa Pengundi Cina Berubah Hati Dibongkarkan!!!


Nah!!! Dibawah ni merupakan kiriman email dari seorang sahabat SH yang menguatkan lagi dakwaan bahawa kaum Cina telah ditipu oleh Anwar.

Surat ini katanya telah disebarkan dan dijadikan sebagai bahan sepanjang tempoh berkempen dikawasan - kawasan yang majoritinya berbangsa Cina.

Mungkinkah ini sebab kenapa pengundi Cina berubah hati dan mengundi DAPigs dalam Pilihan Raya Umum yang lalu? Adakah itu sebab kenapa mereka tidak mengundi BN?


Jelas, isi kandungan surat tersebut sendiri menyebut yang Si Ketua Penipu tu berjanji akan menjadi Perdana Menteri bagi tempoh dua (2) tahun sahaja.

Selepas itu, jawatan PM akan diserahkan kepada Guan Eng diatas kredebilitinya sebagai Ketua Menteri Pulau Pinang. Sebab itu pengundi Cina pun berpaling tadah.

Perkara ini tidak mustahil dilakukan oleh Si Ketua Penipu tu dengan puak - puak Pakatan Haramjadah. Lagi pun diorang dah cakap nak tawan Putrajaya 'At All Cost'!!!

Sekarang, apabila Pakatan GAGAL untuk merampas Putrajaya seperti yang telah direncanakan oleh Si Ketua Penipu tu, baru la diorang tersedar.

Baru la diorang tau yang kemenangan BN mampu diperolehi walaupun tanpa sokongan dari bangsa mereka. Kini mereka sudah terdesak. Kini mereka mula tersedar.

Dan mungkin sebab itulah Si Ketua Penipu tu dengan Kit Siang sibuk nak mengubah perhatian rakyat dari mengetahui perkara sebenar.

Mereka jelas dalam keadaan yang tidak terkeruan dan cuba untuk menutup kesilapan yang telah dilakukan. Mereka kini sudah menjadi sasaran.

Nah!!! Pun masih jugak kita nak beri kepercayaan kepada Si Ketua Penipu tu? Masih jugak kita nak bergantung harap kepada Si Ketua Penipu tu untuk menjadi Perdana Menteri? Itu, korang renungkan la sendiri!!!

No comments:

Post a Comment