Alert:

PERHATIAN:Artikel yang disiarkan disini merupakan pandangan peribadi penulis! Tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Penulis tidak akan bertanggungjawab diatas mana-mana artikel atau laporan yang di salin dari sumber lain

Followers

Friday 3 May 2013

Panas!!!Tu Dia Elya Nak Bising-Bising Sikit!!Benarkah Guan Eng Nak Masuk Islam?


PAS sedang kemaruk untuk mengambil hati DAP di mana-mana sahaja. Mereka sanggup menipu dan memperdayakan umat Islam di negara ini asalkan redha DAP dan Lim Guan Eng bersama-sama mereka. PAS sekarang ini amat mengharapkan keredhaan manusia berbanding redha Allah Taala, walaupun mereka seringkali mendabik dada, kononnya merekalah pejuang Islam dan pemartabat agama Islam di negara ini.

Malam tadi, terbocor sudah rahsia yang calon PAS untuk DUN Bayan Lepas, Asnah Hashim berkempen dari rumah ke rumah. Bukan untuk memenangkan Islam tetapi untuk menipu umat Islam bagi memastikan dia akan diberikan tempat dan jawatan dalam pentadbiran Pulau Pinang sekiranya DAP kekal berkuasa di negeri itu.

Asnah Hashim berkempen dari rumah ke rumah dan dalam kempennya, dia bercerita kononnya Guan Eng sudah berkira-kira untuk memeluk agama Islam. Bagaimanapun, Lim Guan Eng secara peribadi telah memintanya agar tidak bising-bisingkan perkara itu.

Selanjutnya Klik Disini

No comments:

Post a Comment