Alert:

PERHATIAN:Artikel yang disiarkan disini merupakan pandangan peribadi penulis! Tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Penulis tidak akan bertanggungjawab diatas mana-mana artikel atau laporan yang di salin dari sumber lain

Followers

Tuesday 21 May 2013

Tiga BOM Lama Dijumpai!!!

Tiga bom lama ditemui dalam kejadian berasingan di Pantai 3, Telok Kemang, di sini, dengan kejadian terbaru kira-kira 7.30 pagi semalam apabila seorang peniaga menemuinya di kawasan berpasir di hadapan kedainya.

Peniaga, Yap Kooi Kiong, 43, berkata, dia tidak jadi membuka kedai dan terus meminta rakan menghubungi Balai Polis Telok Kemang memaklumkan penemuan bom itu.

“Berdasarkan pengalaman sebelum ini, bom yang ditemui di pantai ini akan dimusnahkan di sini oleh Unit Pemusnah Bom dan arahan menutup kedai serta menjauhi kawasan pantai akan dikeluarkan pihak berkuasa berkenaan,” katanya.

Yap berkata, dia percaya akan ada lagi penemuan bom lama memandangkan kawasan ini baru siap ditambak kira-kira sebulan lalu.

“Ada kemungkinan semasa proses tambak menggunakan pasir di sini, bom berkenaan turut disedut sama oleh kapal korek pasir dan dibawa ke sini (Telok Kemang) untuk proses tambak,” katanya.

No comments:

Post a Comment