Alert:

PERHATIAN:Artikel yang disiarkan disini merupakan pandangan peribadi penulis! Tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Penulis tidak akan bertanggungjawab diatas mana-mana artikel atau laporan yang di salin dari sumber lain

Followers

Friday 31 May 2013

Shajiry Akhiri Zaman Bujang Esok!!

Shajiry dan kad undangan perkahwinannya.

PELAKON dan juga penyanyi yang terkenal dengan lagu Orang Kita dan Hadirlah Kasih, Mohamad Shajiri Damery atau lebih dikenali dengan nama, Shajiry bakal melangsungkan perkahwinannya esok.

Menurut Shajiry, dia dan tunangnya, Yusnita Yusof memilih 1 Jun untuk disatukan, manakala resepsi akan diadakan pada 8 Jun ini di kampung halaman Shajiry di Kampung Tersusun, Perak.

"Persiapan telah siap 100 peratus dan kami hanya menunggu hari bahagia tersebut. Kami buat persiapan sejak awal tahun lagi supaya tidak kelam kabut.

"Saya telah mengenali dia sejak tiga tahun lalu dan mengikat tali pertunangan 9 Mac lalu. Tunang saya juga adalah rakan kongsi perniagaan saya,” ujarnya.

Berkongsi keistimewaan bakal isterinya itu, Shajiry berkata, dia terpikat dengan Yusnita kerana wanita itu memiliki sifat lemah lembut dan ciri-ciri seorang ibu yang penyayang.

"Saya bersyukur kerana hadirnya dia dalam hidup saya akan membuatkan hidup saya lebih teratur, makan dan pakai saya juga pasti akan lebih teratur," katanya.

Dalam pada itu, Shajiry berkata dia mungkin akan menangguhkan sesi bulan madu kerana bakal muncul dengan single terbaru berjudul ‘Hati Lelaki’ dan ‘Lupakan’ selepas berkahwin nanti.

Katanya, dia akan bergiat lebih aktif dalam bidang seni walaupun sudah mendirikan rumah tangga kerana mendapat sokongan daripada bakal isterinya itu.

"Saya akan kembali aktif menyanyi selepas berkahwin, tetapi agak payah untuk aktif bidang lakonan. Malah, ada antara tawaran berlakon yang terpaksa saya tolak kerana sibuk menguruskan perniagaan minyak wangi saya," jelasnya.

No comments:

Post a Comment