Alert:

PERHATIAN:Artikel yang disiarkan disini merupakan pandangan peribadi penulis! Tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Penulis tidak akan bertanggungjawab diatas mana-mana artikel atau laporan yang di salin dari sumber lain

Followers

Saturday 4 May 2013

Panas!!!Pensyarah 'Perosak' Nurul Ijjah Diburu Gengster Upahan Juburi!!!


Panas!!!!!! Ekoran pendedahan mengenai video seks yang melibatkan anak perempuan Anwar Ibrahim, Nurul Izzah dengan seorang pensyarah baru-baru ini, pencacai pembangkang dilihat panik dan mula hilang arah. Tambah memeningkan apabila kenyataan yang dikeluarkan oleh Presiden PKR sendiri, Wan Azizah petang tadi yang seolah mengesahkan pelakon di dalam rakaman tersebut adalah anaknya.

Melalui kenyataan yang dikeluarkan di dalam blog rasminya Wan Azizah melahirkan rasa kecewanya terhadap pensyarah tersebut yang disifatkan telah mengkhianti tugas sebagai seorang pendidik.


Gambar Hiasan

“Sebagai pengajar yang diberi amanah untuk mendidik anak sulung saya, tindakan bekas pensyarah itu adalah dikutuk dan dikeji serta melanggar sepenuhnya tata etika sebagai seorang dengan memanipulasikan anak saya yang masih mentah ketika itu” katanya. Ekoran kenyataan Wan Azizah itu, kami mendapat makluman pihak pakatan telah mengupah sekumpulan ‘gangster’ yang diarahkan untuk mencari pensyarah tersebut.

Beliau ketika dihubungi mengatakan arahan tersebut telah diberikan kepada kumpulan gangster tersebut agar memulakan operasi mencari dengan kadar yang segera. Ia bertujuan untuk mengelakkan isu tersebut menjadi punca kepada kekalahan pakatan pembangkang di dalam PRU13 ini.

Dan yang paling penting, pensyarah tersebut dikehendaki membuat kenyataan bahawa wanita di dalam video tersebut bukannya Nurul Izzah. Walaupun para pencacai dilihat agak panik untuk berdepan dengan isu tersebut, namun dipihak Nurul Izzah lain pula ceritanya. Bekas ahli parlimen Lembah Pantai itu dikatakan sangat tertekan dan marah dengan penyebaran video tersebut.


Selanjutnya Klik Disini

No comments:

Post a Comment