Alert:

PERHATIAN:Artikel yang disiarkan disini merupakan pandangan peribadi penulis! Tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Penulis tidak akan bertanggungjawab diatas mana-mana artikel atau laporan yang di salin dari sumber lain

Followers

Friday 31 May 2013

Panas!!Nurul Izzah Dicabul!!

Kesian beb. Si Nurul Izzah ni mengadu kata dia telah dicabul dengan kejam oleh pihak Imigresen Sabah sehingga tak dibenarkan buat apa - apa lansung.

Erk, kalau tak boleh nak buat apa - apa, macam mana pulak Si Nurul Izzah tu boleh hantar pesanan dalam laman twitterm, memaklumkan yang dia ditahan semalam? 

Hantar pesan twitter tu bukan bukti yang dia boleh buat apa saja ke? Malah, dia bukan sahaja dibenarkan untuk hantar mesej, tapi dia juga dibelanja makan.

Nah!!! Makan pulak bukan sebarang makan beb. Makan KFC lagi tu!!! Pun pihak Imigresen tu masih dianggap kejam lagi ke? Tolong la Nurul!!!

Hakikatnya, Si Nurul Izzah tu ditahan dan tidak dibenarkan menjejak kaki ke Negeri Sabah berdasarkan peraturan yang sah. Jadi, tak payah la dia nak meroyan tak tentu arah.

Cuba Si Nurul Izzah tu belajar untuk menerima Kebenaran sekali sekala. Semua orang dalam Malaysia ni memang tak suka dengan dia. 

Mana tidaknya. Dah kerja dia hanya menghasut orang dan buat cerita fitnah je. Macam la tak de kerja lain yang dia boleh buat. Kalau kerja dia jaga rakyat tahan jugak. Ini tidak. Asyik nak MENIPU je!!! Macam Gampang!!!


KOTA KINABALU 30 Mei - Jabatan Imigresen Sabah mengesahkan bahawa larangan terhadap Naib Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Nurul Izzah Anwar daripada memasuki Sabah dibuat mengikut lunas undang-undang. 
Pengarahnya, Noor Alam Khan A. Wahid Khan berkata, larangan itu tertakluk kepada bidang kuasa kerajaan negeri dan pihaknya hanya mematuhi arahan yang dikeluarkan dari Pejabat Ketua Menteri. 
"Beliau (Nurul Izzah) ditolak masuk (not to land) mengikut Seksyen 65 (1)(a) Akta Imigresen 1959/1963 atas arahan pihak Kerajaan Negeri Sabah," katanya kepada Utusan Malaysia di sini malam ini sambil enggan mengulas lanjut mengenai insiden berkenaan. 
Nurul Izzah dalam Twitternya pada pukul 7.30 malam menyebut; "Saya ditahan oleh Imigresen Sabah dan diarah pulang oleh Pejabat Ketua Menteri Sabah. Beginilah nasib demokrasi pasca PRU-13. Just you wait BN".
[Sumber]

No comments:

Post a Comment