Alert:

PERHATIAN:Artikel yang disiarkan disini merupakan pandangan peribadi penulis! Tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Penulis tidak akan bertanggungjawab diatas mana-mana artikel atau laporan yang di salin dari sumber lain

Followers

Saturday 18 May 2013

Angelina Jolie Ditawar Berbogel Untuk Majalah Playboy!!!


LOS ANGELES - Satu sumber memberitahu, majalah Playboy akan membayar wang kepada aktres Angelina Jolie untuk berbogel, lapor portal hiburan HollywoodLife.com kelmarin.

Menurut sumber itu, majalah bogel itu sanggup membuat bayaran yang besar bagi memdapatkan gambar bogel Jolie selepas dia menjalani satu siri pembedahan untuk membuang dan membentuk semula payudaranya.

"Mereka (pihak pengurusan Playboy) akan memasukkan wang tersebut ke dalam bank untuk menjadikan tawaran itu menjadi realiti," katanya.

Pada awal minggu ini, Jolie mendedahkan dia telah menjalani pembedahan membuang dan membentuk semula payudaranya menerusi satu artikel di akhbar New York Times.

Menurut artikel tersebut, pada awal Februari hingga April lalu, tunang kepada aktor Brad Pitt itu menjalani pembedahan mastektomi pada kedua-dua payudaranya.

Dia melakukan pembedahan itu selepas mengetahui dirinya membawa gen yang boleh menyebabkannya menghidap kanser payudara dan ovari.

Jolie, 37, diberitahu peluangnya mendapat kedua-dua kanser tersebut masing-masing sebanyak 87 peratus dan 50 peratus.

Ibunya, Marcheline Bertrand meninggal dunia kerana menghidap kanser yang sama pada usia 56 tahun.- Bernama

No comments:

Post a Comment