Alert:

PERHATIAN:Artikel yang disiarkan disini merupakan pandangan peribadi penulis! Tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Penulis tidak akan bertanggungjawab diatas mana-mana artikel atau laporan yang di salin dari sumber lain

Followers

Thursday 2 May 2013

Biadap!!! DAP Bagan Seleweng Ayat Al Quran!!


Memang kurang ajar betul cina DAP bangsat ini .. menggunakan ayat Al Quran untuk menyerang & memfitnah orang Islam dalam UMNO

Ini lah hasil ajaran PAS yang diketuai Nik Aziz . Sebelum ini Nga Kor Ming boleh mempergunakan ayat Quran untuk tujuan politik PKR - PAS - DAP dan Nik Aziz lah yang telah memberi "green light" kepada puak DAP dan PR kafir harbi menggunakan ayat Quran untuk berkempen politik.

Kalau PAS sendiri dah jual kalimah Allah kepada DAP & politik mereka , GPB yakin PAS akan diam dan membiarkan DAP Bagan boleh sewenang-wenangnya seleweng jangan ayat Al Quran.

GEORGETOWN: DAP bertindak melampaui batas apabila menyelewengkan ayat al-Quran dengan membuat terjemahan palsu untuk kepentingan politik. Berita Harian semalam melaporkan DAP menerusi blog dapbagan.blogspot.com dikesan memaparkan terjemahan ayat al-Quran yang berbeza daripada terjemahan sebenar.

Blog berkenaan berperanan sebagai lidah rasmi DAP, khusus untuk penyandang kerusi Parlimen Bagan, Lim Guan Eng.

Menerusi tajuk artikel ‘Umno, jangan berlagak seperti Tuhan!’ tulisan ahli DAP seumur hidup, Viktor Wong, pada blog itu didapati menterjemahkan ayat 56 Surah al-Baqarah berbeza daripada terjemahan asal. Firman Allah SWT dalam ayat 56 surah itu diterjemahkan Viktor sebagai:

Baca Selanjutnya Disini

No comments:

Post a Comment