Alert:

PERHATIAN:Artikel yang disiarkan disini merupakan pandangan peribadi penulis! Tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Penulis tidak akan bertanggungjawab diatas mana-mana artikel atau laporan yang di salin dari sumber lain

Followers

Wednesday 1 May 2013

Pecacai Pakatan Sedang Giat Menjalankan Operasi Mencalit Jari Dengan Dakwat Kekal!!!

Ini berita yang baru kami terima...

Di Hulu Langat, Selangor, sebuah kumpulan sedang bergerak dari rumah ke rumah untuk mencalit jari pengundi kononnya sebagai memudahkan mereka mengundi pada 5 Mei 2013 nanti.

Sila pesan kepada semua rakan, jiran, kenalan dan sanak saudara anda agar mereka tiak membenarkan sesiapa pun mencalit jari dengan apa-apa pewarna atau dakwat sehingga hari mengundi nanti.

PAS, DAP dan terutama sekali PKR tidak putus-putus sedang berusaha untuk menimbulkan kekecohan serta kekacauan menjelang hari mengundi dan pada hari mengundi.

Hari ini, Tian Chua dan Nurul Izzah SECARA RASMINYA telah memulakan kempen keganasan dengan menimbulkan provokasi dan cuba menaikkan sentimen rakyat apabila mengheret seorang anggota tentera yang bernama Azmi, kononnya, dakwat kekal di jarinya boleh dihilangkan.

Selanjutnya Klik Disini

No comments:

Post a Comment