Alert:

PERHATIAN:Artikel yang disiarkan disini merupakan pandangan peribadi penulis! Tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Penulis tidak akan bertanggungjawab diatas mana-mana artikel atau laporan yang di salin dari sumber lain

Followers

Wednesday 6 March 2013

HOT!! Video Bukti Anwar Mulakan Agenda "Merdekakan" Sabah



Satu klip video yang didakwa bukti Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim memulakan agenda untuk "bebaskan" Sabah telah disebarkan dibeberapa laman blog pro kerajaan.

Video klip tersebut menunjukkan Anwar dibeberapa ceramah seluruh negara telah menyanyikan lagu yang menyatakan bahawa Najib takut sebab Sabah akan hilang.

Lagu tersebut didakwa sebagai bukti bahawa Anwar seolah-olah tahu sesuatu perkara besar akan berlaku di Sabah tak beberapa lama lagi.

Mungkin benar persepsi yang disebarkan kerana seperti yang sedang hangat diperkatakan sekarang, berlaku insiden berdarah di Sabah selepas pertemuan ketua pembangkang tersebut dengan Ketua MNLF di Filipina.

Bagaimanapun, Anwar seperti biasa pasti akan menafikan semua tuduhan yang dibuatkan dan akan mengugut untuk menyaman sesiapa saja bagi menutup kebenaran yang disampaikan pada umum.Sumber-

No comments:

Post a Comment