Alert:

PERHATIAN:Artikel yang disiarkan disini merupakan pandangan peribadi penulis! Tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Penulis tidak akan bertanggungjawab diatas mana-mana artikel atau laporan yang di salin dari sumber lain

Followers

Tuesday 19 March 2013

YB Nadzri Sampaikan Bantuan Banjir Dan Kebakaran Di Manjoi

Dalam satu majlis kecil yang diadakan di Dewan Orang Ramai Manjoi pada hari ini iaitu 19hb. Mac 2013 pada petang tadi, YB Dato' Haji Nadzri bin Haji Ismail, ADUN Manjoi telah menyampaikan bantuan banjir dan kebakaran kepada penduduk sekitar kawasan kampung Gugusan Manjoi.


Sebanyak 40 mangsa banjir dari Kg Manjoi menerima sumbangan tunai berjumlah RM300 setiap orang sementara itu 20 orang dari Kg Tengku Hussien dan 5 orang lagi dari Kg Sg
Tapah.

  Ini adalah bantuan berikutan banjir yang berlaku di sini pada 27hb Februari 2013 yang lalu. 

Manakala bagi seorang mangsa kebakaran pula beliau menerima bantuan sebanyak RM2,000. Jumlah bantuan keseluruhan adalah sebanyak RM21,500. Sumbangan bantuan yang diambil dari Tabung Bencana Daerah Kinta ini sedikit sebanyak dapat meringankan beban kerugian harta-benda penduduk dan mangsa bencana alam. 


Dalam majlis yang sama juga YB Nadzri juga menyampaikan 'Kiosk Perak Amanjaya' kepada 5 penerima daripada kawasan sekitar bandar Ipoh. Majlis ini turut dihadiri oleh ketua kampung Manjoi dan wakil-wakil dari pihak Pejabat Tanah Daerah Kinta,Batu Gajah.


Janji Ditepati
Undilah Barisan Nasional
Perak Amanjaya.


3 comments:

  1. bro, lu buka ler followers blog..senang org nk folo!

    ReplyDelete
  2. salam...saya telah pun pautkan blog tuan. truskan perjuangan. ;)

    ReplyDelete
  3. mentang-mentang ko pompuan ramei jer yg nak layan ko

    ReplyDelete