Alert:

PERHATIAN:Artikel yang disiarkan disini merupakan pandangan peribadi penulis! Tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Penulis tidak akan bertanggungjawab diatas mana-mana artikel atau laporan yang di salin dari sumber lain

Followers

Thursday 14 March 2013

Pembangkang Mahu Gagalkan PRU-13

Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin mendedahkan rancangan pakatan pembangkang untuk menggagalkan Pilihan Raya Umum (ke-13) akan datang dengan mewujudkan keadaan porak-peranda di negara ini.


Beliau berkata, daripada maklumat beberapa dokumen yang boleh dipercayai, pembangkang dipercayai merancang untuk berbuat demikian kerana gementar dengan sokongan rakyat kepada Barisan Nasional (BN) yang sudah mula meningkat.

“Macam (penasihat Parti Keadilan Rakyat Datuk Seri) Anwar Ibrahim sebut, kalau dalam pilihan raya ini dia kalah maka tentulah kekalahan itu (mengikut dakwaannya) disebabkan Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) buat kerja kotor, tipu rakyat.

“Bila dia menang, dia tak pernah kata SPR tipu rakyat, tapi bila nak kalah, nampak-nampak nak tumbang dan impian untuk jadi Perdana Menteri tak akan menjadi, maka dia dah mula buat telahan.”Sumber-

No comments:

Post a Comment