Alert:

PERHATIAN:Artikel yang disiarkan disini merupakan pandangan peribadi penulis! Tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Penulis tidak akan bertanggungjawab diatas mana-mana artikel atau laporan yang di salin dari sumber lain

Followers

Monday 11 March 2013

Pemimipin Korup Haramjadah?!

Bangsat, Haramjadah & Penagih Dadah...Itulah kata-kata yang dihamburkan oleh seorang pegawai kanan Menteri Besar Perak.

Insiden ini belaku apabila seorang blogger pro-bn menyatakan rasa tidak puas hati beliau dengan cara pembahagian duit elaun perjalanan UNTUK 30 orang rakan sekerjanya.

Sebelum itu beliau telah membuat aduan cara pengurusan wang (UNTUK PROJEK PENYELIDIKAN menjelang PRU13) tetapi pihak pengurusan tidak mengendahkan, Lalu beliau bertekad untuk melakukan protes dengan tidak  melakukan tugasannya.


Penyelidikkan ini tugasanya ialah setiap kumpulan kecil (6 Orang) perlu masuk ke kawasan parlimen/dun dan memantau setiap PDM dibeberapa kawasan pendalaman perak.

Tanpa keperluan dan kewangan yang lengkap pasukan-pasukan ini DIKERAHKAH melakukan tugas sehinggakan beliau tidak tahan lagi lalu membuat bantahan!!!

Awalnya modes operandi nya adalah untuk menguatkan Barisan Nasional pada PRU13 ini.Tapi sebenarnya adalah untuk merebut jawatan selepas pilihanraya.

Sekarang janji telah tinggal janji.ini bertujuan hendak menghalau sedikit demi sedikit pertugas kumpulan berkenaan untuk mengaut keuntungan berlebihan.

Seorang pegawai kepada orang kanan Menteri Besar PERAK memaki hamun seorang blogger PRO-KERJAAN ( daengselili.blogspot.com ) dengan perkataan HARAMJADAH, BANGSAT dan sebagainya. seterusnya.... Budak Benteng

1 comment: