Alert:

PERHATIAN:Artikel yang disiarkan disini merupakan pandangan peribadi penulis! Tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Penulis tidak akan bertanggungjawab diatas mana-mana artikel atau laporan yang di salin dari sumber lain

Followers

Saturday 16 March 2013

100 Anggota NGO Bantah Kehadiran Tian Chua Di Majlis Makan Malam PKR


SEKUMPULAN penunjuk perasaan menyerbu kereta yang disyaki dinaiki oleh Tian Chua di hadapan bangunan Dewan Perniagaan Cina Pulau Pinang, Jalan Kapitan, George Town, Pulau Pinang malam tadi.

 Anggota polis mengawal di hadapan bangunan Dewan Perniagaan Cina Pulau Pinang, Jalan Kapitan di George Town malam tadi.

 Kekecohan berlaku di luar Dewan Perhimpunan Cina Pulau Pinang iaitu lokasi majlis Makan Malam Parti Keadilan Rakyat (PKR) di Jalan Masjid Kapitan Keling dekat sini apabila lebih 100 ahli pertubuhan bukan kerajaan (NGO) membantah kehadiran Naib Presiden PKR, Tian Chua.

Mereka berkumpul sejak pukul 8 malam dan melaungkan slogan anti Tian Chua ketika ketibaan beliau.

Ketua Polis Daerah Timur Laut, Asisten Komisioner Gan Kong Meng yang turut berada di lokasi mengesahkan seorang lelaki turut ditahan.

3 comments:

  1. Salam, terima kasih kerana memautkan blog saya dipage anda. Salam perjuangan... 017-5739303 / parangpedang. Page anda kini sudah ada dipautan saya.

    ReplyDelete
  2. Salam Elya Insyirah..Nama yang pernah Uruk dengar di FB sebelum ini...terima kasih kerana memautkan Blog Uruk perjuangan harus diteruskan,mandat sudah diberi penulisan tak akan berhenti...!!blog elya bising2 sudah pun dipautkan....hehe peace yo!!

    ReplyDelete
  3. Terbaik Elya..Tq pautkan blog MMI , blog Elya sudah pun dipautkan.Teruskan perjuangan together we strong !!

    ReplyDelete