Alert:

PERHATIAN:Artikel yang disiarkan disini merupakan pandangan peribadi penulis! Tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Penulis tidak akan bertanggungjawab diatas mana-mana artikel atau laporan yang di salin dari sumber lain

Followers

Friday 19 April 2013

ANWAR Akan Dedahkan Pelakon Sebenar Video Seks Chinadoll Malam Ini.


Anwar Ibrahim mendakwa akan menampilkan seorang lelaki Thailand mirip wajahnya untuk menjadi saksi dalam isu video seks yang dikaitkan dengan dirinya sebelum ini di sebuah madrasah di Permatang Pauh malam ini.

Bekas Setiausaha Angkatan Muda Keadilan (AMK), SD Johari Yasin berkata, berdasarkan perkembangan terkini itu, apa yang pasti maklumat yang diterima oleh pihak tertentu sebelum ini adalah tepat dan bukannya dibuat secara melulu.

Ujar beliau, semuanya itu berkaitan dengan usaha Anwar untuk melakukan apa sahaja asalkan video seks tersebut tidak lagi dikaitkan dengannya.

‘‘Anwar mahu membina satu persepsi dalam kalangan rakyat yang video seks yang dikaitkan dengan dirinya itu tidak benar. Sebab itu beliau membawa lelaki Thailand ini untuk menafikan individu dalam video tersebut adalah beliau (Anwar)," katanya.

Kelmarin, SD Johari dalam satu kenyataan akhbar telah mendesak Anwar mengesahkan sama ada benar dakwaan yang beliau telah menemui seorang individu mirip wajahnya untuk mengaku terlibat dalam semua kegiatan liwat yang dikaitkan dengan Ketua Pembangkang itu.

Lelaki tersebut didakwa berasal dari Thailand tetapi sedikit muda setelah usaha mencari orang yang memiliki wajah dan umur sama dengan Anwar gagal.

Selanjutnya Klik Disini

1 comment:

  1. Rahsia Pancutkan Isteri Tersebar !!

    ‘Mantap Bro’ - This Is What Women Really Want !!
    Kenikmatannya Terasa Hingga Ke Subuh !!
    KLIK HERE !!

    ReplyDelete