Alert:

PERHATIAN:Artikel yang disiarkan disini merupakan pandangan peribadi penulis! Tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Penulis tidak akan bertanggungjawab diatas mana-mana artikel atau laporan yang di salin dari sumber lain

Followers

Monday 15 April 2013

Siapa Perempuan Diatas Katil Bersama Mustafa Ali?

'NO COMMENT1'

Itu yang ditegaskan oleh Cikgu Pa apabila ditanya berhubung video lucah membabitkan dirinya dengan seorang wanita di bilik hotel. Sebaliknya kes tersebut diserahkan kepada peguamnya, Awi Asmuni untuk sebarang tindakan undang-undang.

Walaupun terdapat berita yang mengatakan Cikgu Pa telah mengakui bahawa lelaki di dalam video tersebut adalah dirinya manakala wanita seksi bertubuh 'sedap dipeluk' itu pula adalah isteri mudanya, namun berita yang sama menunjukkan kemarahan Cikgu Pa terhadap PKR dan AMK.

Di sebalik tuduhan beberapa pihak bahawa UMNO-BN adalah dalang sebenar pembikinan dan pengedaran vcd lucah Cikgu Pa, namun berdasarkan sejarah, UMNO-BN terlalu BEBAL untuk tindakan sebegitu rupa. Yang pandai dan hebat dalam bidang perang saraf dan perang siber adalah PKR dan PAS sendiri!

Cikgu Pa dikatakan sedar dan mengetahui, ada di kalangan orang Pakatan Rakyat yang tidak sependapat dengan cadangan-cadangan yang dikeluarkannya, lantas mengambil jalan singkat dengan memalukannya di mata masyarakat awam.

No comments:

Post a Comment