Alert:

PERHATIAN:Artikel yang disiarkan disini merupakan pandangan peribadi penulis! Tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Penulis tidak akan bertanggungjawab diatas mana-mana artikel atau laporan yang di salin dari sumber lain

Followers

Saturday 20 April 2013

Rahsia Anwar Khianati Lim Kit Siang Dan Lari Dari Perak!!



Kebimbangan dan ketakutan Anwar Ibrahim kepada nama besar yang menganggu fikirannya telah menjadi realiti apabila sahaja nama Dr. Mazlan Ismail dengan latar belakang yang hebat dinamakan sebagai calon BN untuk mencabarnya di kubu kebalnya Permatang Pauh.

Di sebalik menampikan sindrom penafiannya, Anwar Ibrahim sekarang sedang membaca talkin untuk dirinya sendiri. Dia telah membaca tulisan di tembok "Matilah Aku."

Bila nama ini didengar dia mahu lari ke Perak, tetapi apabila diketahuinya kawasan Tambun yang ditawarkan kepadanya merbahaya, maka dia mengkhianati janjinya dengan Lim Kit Siang untuk sama-sama membawa aura masing masing ke negeri lain, sebaliknya dia berpatah balik dan Lim Kit Siang di biarkan kesaorangan menggali kuburnya di Gelang Patah.

Kenapa Anwar gementar menghadapi Dr. Mazlan?. Intro dalam tulisan di KeadilanDaily yang bertajuk "Mazlan bukan lawan Anwar Ibrahim" mendedahkan perasaan sebenar yang terpendam di kalangan pemimpin PKR Permatang Pauh.

Kata tulisan itu (disertakan di bawah) pengalaman Dr. Mazlan Ismail sebagai Pengarah Jabatan Pilihan Raya Pas Pulau Pinang bukan kelebihan kepada calon BN. Apa yang bukan, itulah yang sebenarnya. Inilah lagi demonstrasi sindrom penafian Anwar Ibrahim.

Dr. Mazlan adalah anak tempatan Permatang Pauh yang telah sekian lama menempah nama baik di kalangan rakyat di Pulau Pinang dan Seberang Perai. Beliau popular dan berpengaruh di kalangan penyokong Pas di Permatang Pauh. Mereka masih menghormati dan mengingatinya sebagai Bekas Naib Ketua Pemuda Pas Pulau Pinang.

Beliau mempunyai kelayakan akademik yang tinggi dan peribadi yang baik berbanding dengan Anwar Ibrahim yang hanya kelulusan Pengajian Melayu UM dan seorang homoseksual.

Dr. Mazlan ialah Pegawai Memerintah Semboyan Pakar Diraja Telekom (AW) yang berkelulusan Bachelor of Science UK dan Masters in Operational Telecom Conventry Universiti UK.

Alasan Keadilan, bahawa oleh kerana calon BN seorang tokoh agama Pirdaus Ismail kalah di tangan Anwar pada PRU 11 akan menyebabkan Dr. Mazlan juga kalah, tidak lagi terpakai. Ini perhetongan yang terlalu mudah yang melupakan keadaan sudah jauh berbeza sekarang. Masa itu belum ada video lucah Anwar Ibrahim.

Selanjutnya Klik Disini

No comments:

Post a Comment