Alert:

PERHATIAN:Artikel yang disiarkan disini merupakan pandangan peribadi penulis! Tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Penulis tidak akan bertanggungjawab diatas mana-mana artikel atau laporan yang di salin dari sumber lain

Followers

Monday 29 April 2013

Ir Radzi Meroboh Sekolah Agama Rakyat!!


Yang di kata kan parti berkebajikan dan mertabat kan islam . Apa kesalahan murid murid kepada Radzi bin Zainon dun N 43 ,.. Semasa kerajaan pakatan memerintah negeri perak 100 hari.Manusia yang tidak ada perasaan belas kasihan terhadap anak murid yang menimba ilmu.

Sememangnya Allah memelihara para hambanya apabila kerajaan Barisan nasianol mengambil alih negeri perak berkat doa insan terinaya dari pakatan jahanam yang mahukan kehancuran dakyah,aqidah orang islam .Dan masih menjadi tanda tanya pada 999 tahun hak milik tanah ketuanan melayu istiadat raja raja dengan sewenangnya. Pakatan. Rakyat menipulasi kan pemikiran yang kurang nak berfikir,bertapa rakus nya pakatan ini menjajah bumi bertuah dengan menipulasi kan fakta fakta perlembagaan terhadap warga N 43 .

Sejauh mana kah calon ini benar memperjuangkan mertabat islam ,hudud,aqidah islam sedang kan rumah tangga pas pun penuh dengan kemaksiatan,zina ,pelacuran,perjudian, Apakah matlamat dan konspirasi pakatan rakyat bersama pas dalam perjuangan mereka yang halal'Dengan semua kesalahan yang mereka laku kan di sebalik laungan hudud takbir syurga mereka sendiri.

Bukan provokasi minda aku inginkan, semahunya nafsu bisu ku meminta kebenaran dan ketelusan sebenar matlamat pas bersama pakatan rakyat ,dan kesangsian minda aku kenapa harus bersama Dap kominis yang menyokong penuh terhadap resis ketuanan dan islam. Adakah pas bersama pakatan rakyat benar mahu mertabat kan islam?

No comments:

Post a Comment