Alert:

PERHATIAN:Artikel yang disiarkan disini merupakan pandangan peribadi penulis! Tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Penulis tidak akan bertanggungjawab diatas mana-mana artikel atau laporan yang di salin dari sumber lain

Followers

Thursday 25 April 2013

Siapa Yang Berpeluk Di Khalayak Ramai Ni?


Apa nak jadi ni Abg Non, takkan kerana politik sanggup tengok bini dipeluk orang pulak, pelik pelik le perangai Anwar ni. 

Tapi apa nak di hairankan, Anwar sendiri pun boleh peluk semua orang tak kira lelaki ke pempuan jadi perkara macam ni kira biasa la kan. 

Tengok je video yang dikeluarkan oleh Datuk Eskay dulu, sedap je dia peluk amoi chinadoll tu. 

Anwar ingat dia seorang sahaja yang boleh "romen-romen" dalam video?!! Nah, tengok, Kak Wan pun boleh jugalah! Ingatkan Ikan SEPAT Kering ini tidak laku lagikah? Lihat sendiri betapa caring-nya abangbodyguard kita, siap peluk romantik lagi guna teknik terkaman harimau! Nampaknya Kak Wan mendahului anaknya sendiri dalam menyaingi skandal panas yang diterajui suami tercintanya.

Apa agaknya fatwa PAS untuk perlakuan ini?!! HALAL isteri orang dipeluk oleh bukan muhrim demi keselamatan?!! Kalau macam ini penulis pun nak mohonlah kerja pengawal peribadi untuk wakil rakyat wanita yang hot, tidak kiralah isteri orang atau tidak. Boleh dapat "romen-romen" percuma!

1 comment: