Alert:

PERHATIAN:Artikel yang disiarkan disini merupakan pandangan peribadi penulis! Tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Penulis tidak akan bertanggungjawab diatas mana-mana artikel atau laporan yang di salin dari sumber lain

Followers

Monday 29 April 2013

Pengakuan Cucu Ahmad Albab Yang Bernama Nurul Izzah!!


Mungkin itulah yang bermain - main dalam fikiran anak emas kesayangan Si Ketua Penipu tu. Bagi dia, orang lain tak boleh lebih kaya dari Papa.

Disebabkan itulah dia tampil mempertikaikan kekayaan milik Syed Mokhtar Al - Bukhari, antara Melayu yang kaya didalam Malaysia.

Kenapa dia sekadar nak pertikaikan pasal orang lain sedangkan dalam masa yang sama kekayaan keluarga dia masih lagi tak terjawab?

Kenapa sampai hari ini dia masih lagi GAGAL untuk menjelaskan kepada rakyat dari mana datangnya harta - harta Papa dia yang berbillion - billion tu?

Kenapa dia masih tak mahu menjawab persoalan rakyat mengenai harta - harta milik datuk serta bapak - bapak sedara dia sendiri? Setakat pertikaikan kekayaan orang je buat apa?

Kekayaan milik keluarga Si Nurul Izzah ni sudah dinyatakan sebelum ini. Dan ternyata, harta kekayaan tu memang luar dari kemampuan mereka sendiri.

Berbeza dengan Syed Mokhtar, harta kekayaan keluarga Si Nurul Izzah tu tak pulak dikongsi dengan orang lain. Tak de pulak diorang buat Yayasan atau seumpama dengannya.

Semua harta tu diorang simpan sendiri dan diagihkan sesama kroni - kroni. Pun dia masih nak mempertikaikan pasal orang lain?

Sudah la Nurul!!! Tak payah la nak mengabihkan masa nak menunding jari dan mencari kesalahan orang lain. Setakat cakap pasal orang tanpa mengkaji kesilapan diri sendiri ni bukannya mendatangkan faedah pun!!! Buat mengabihkan masa je!!!

Selanjutnya Klik Disini

No comments:

Post a Comment