Alert:

PERHATIAN:Artikel yang disiarkan disini merupakan pandangan peribadi penulis! Tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Penulis tidak akan bertanggungjawab diatas mana-mana artikel atau laporan yang di salin dari sumber lain

Followers

Thursday 18 April 2013

Janji Pembangkang Didalam Bilik Mesyuarat Bocor

“Esok selepas kita menang, anda semua tukar kereta Camry daripada Proton Wira yang digunakan sekarang.” Inilah kualiti calon PKR Balik Pulau . Sama ada pengundi Balik Pulau faham atau tidak akan maksud Muhammad Bakhtiar,telahan seperti ini Pisau kira amat biasa kerana para penyokong tegar pakatan memang gagal mengunakan otak untuk berfikir.

Soal turun harga kereta dibuat tanpa mengambil kira kesan akan industri perkilangan dan peruncitan automotif. Ratusan ribu pekerja dari pembuat aksesori hinggalah kepada kedai kereta terpakai bakal berhadapan akan kesan tindakan haprak pakatan.

Semua orang mahu kereta yang murah,Pisau sendiri mahukan kereta yang murah tetapi sesuatu dasar atau perancangan yang dibuat bakal berakhir dengan lebih ramai orang hanya mampu naik bas dek kehilangan sumber pendapatan.Amat berbeza pendekatan yang dibuat oleh BN yang lebih berhemah dan berhati hati dalam perancangan mengurangkan harga kereta..

Bulan dan bintang bolehlah dijanjikan,tunainya belum tentu..Haprak pakatan sekarang ini mengorat pengundi bagaikan Bohjan melihat anak dara,mau di Touch n Go asalkan dapat merasa sedap kemudian ditinggalkan begitu saja.

Selanjutnya Klik Disini

No comments:

Post a Comment