Alert:

PERHATIAN:Artikel yang disiarkan disini merupakan pandangan peribadi penulis! Tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Penulis tidak akan bertanggungjawab diatas mana-mana artikel atau laporan yang di salin dari sumber lain

Followers

Sunday 21 April 2013

Lim Kit Siang Semakin Terdesak! DAP Mula Guna Taktik Ala-Komunis Ugut Orang Melayu!


TENGOK BAGAIMANA CINA MENGHASUT JANGAN MENGUNDI BN. NAMUN MASIH RAMAI MELAYU YANG BELUM SEDAR DAN MASIH MENYOKONG DAP!!!

Seorg PENGURUS CAWANGAN di sebuah BANK iaitu Bank Hong Leong di Nusa Bestari Skudai JB telah mengugut terhadap staf-staf Melayu bawahannya di dalam satu mesyuarat pada 18 April 2013 jam 9 malam supaya memberi undi kepada CALON DAP pada PRU13. Antara ayat yang digunakan oleh PENGURUS CAWANGAN adalah seperti berikut:

"...THOSE WHO VOTE FOR BN WILL LOSE THEIR JOB, MUST VOTE FOR DAP...” 
(Mereka yang mengundi BN akan kehilangan pekerjaan, mesti mengundi DAP)

Berikutan dengan itu, satu laporan Polis telah dibuat oleh pekerja-pekerja yang berkaitan.

Maklumat PENGURUS CAWANGAN Bank tersebut adalah seperti berikut:

Nama: SYLVIA (BANGSA CINA) 

Jawatan: BRANCH MANAGER HONG LEONG BANK

Alamat: HONG LEONG BANK NUSA BISTARI NO 2A
JALAN JATI TAMAN NUSA BISTARI JAYA..

NO TEL HP: 0137707588 NO TEL OFIS: 07-5112826

DAP belum menang sudah mcm ini. Bayangkan apabila mereka sudah menang Parlimen Gelang Patah? Bagaimanakah nasib orang-orang Melayu yang bekerja di bawah orang Cina DAP? - Disunting daripadaposting FB Anti DAP Club

Belum menang sudah nampak perangai komunis. Agak-agaknya kalau mereka menang dan memerintah Malaysia nanti, apa agaknya nasib orang Melayu ya? Hendak solat pun kena tanya Kit Siang kot?

Selepas drama ROS si tua penyembelih Melayu ini terkantoi sendiri, nampaknya Kit Siang dan konco-konco DAPnya menggunakan pula taktik ugut ala-komunis. Generasi baru kita tentu tidak pernah tahu yang satu masa dahulu, komunis Cina seperti Kit Siang ini selalu masuk ke kampung Melayu dan mengugut untuk membakar dan membunuh jika tidak diberikan makanan atau maklumat.

Jadi, sekarang apa bezanya? Inilah bahananya apabila hidup bergantung ekonomi kepada orang Cina. Senang-senang sahaja mereka mengugut mahu menutup periuk nasi orang Melayu demi untuk memastikan bapa penyembelih Melayu itu menang di Gelang Patah. Apakah kita terlalu bodoh untuk menyerahkan kuasa politik kita pula kepada mereka?

PAS pula kini sibuk dengan gendang Islam mereka. Tidak percaya, baca sahaja posting FB mereka yang tidak putus-putus sebut pasal perjuangan Islam, walhal tiada langsung cerita tentang Hudud/Negara Islam jika mereka menang dalam manifesto sendiri! Pada mereka, biarlah orang Melayu kena mati kena sembelih, asalkan taikotai DAP mereka menang tumbangkan UMNO.

Betullah, kini UMNO betul-betul berseorangan mempertahankan maruah bangsa dan agama Islam. Ketika 1969, PAS kembali ke pangkuan UMNO kerana tidak tahan melihat anak-anak bangsa disembelih oleh DAP. Tetapi kini, mereka boleh pula berpelukan dengan bapa penyembelih itu sendiri untuk tumbangkan anak bangsa!


Betullah kata Tun M, apabila DAP mula bertanding melawan UMNO, mereka sebenarnya mahu menghancurkan kerjasama erat dan hubungan baik kedua-dua bangsa itu selama ini!

No comments:

Post a Comment