Alert:

PERHATIAN:Artikel yang disiarkan disini merupakan pandangan peribadi penulis! Tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Penulis tidak akan bertanggungjawab diatas mana-mana artikel atau laporan yang di salin dari sumber lain

Followers

Monday 15 April 2013

#PRU13:Orang Kuat PKR Mengaku Nurul Izzah Tak Buat Apa-Apa Di Lembah Pantai

Menjelang hari pengundian Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13), PKR Lembah Pantai yang diketuai naib presiden parti itu, Nurul Izzah Anwar menerima tamparan hebat apabila seramai 210 ahli mengisytiharkan keluar parti hari ini.

Yang keluar tu pula bukan calang-calang orang. Salah seorang darinya ialah pencadang Nurul Izzah sendiri semasa penamaan calon pada Pilhan Raya Umum 2008, Norleha Ghani dan seorang lagi ialah Ketua Wanita PKR Cawangan Taman Bukit Angkasa, Rossimah Abu Bakar.

Norleha yang berjuang bersama PKR sezaman dengan bekas pengasas parti itu, Ng Lum Yong berkata, keputusan meninggalkan parti tersebut dibuat kerana sudah tidak yakin dengan perjuangan PKR selain kecewa dengan Nurul Izzah.

Malah dakwanya, orang seperti beliau dianggap PKR kawasan tersebut tidak diperlukan lagi kerana dikatakan ketinggalan zaman.

''Beliau (Nurul Izzah) tidak tahu bagaimana kami meninggalkan suami dan anak-anak di rumah semata-mata untuk membantunya semasa berkempen (2008). Kami bekerja kuat, malah menganggapnya seperti anak kami sendiri.

''Kami kesal kerana selepas beliau menang, kami dilupakan. Janji-janji yang dibuat kepada pengundi-pengundi tidak ditunaikan," katanya.

Norleha yang dikenali sebagai 'otai', dalam kalangan ahli PKR mendakwa, sepanjang lima tahun menjadi Ahli Parlimen Lembah Pantai, hanya akhir-akhir ini Nurul Izzah dilihat berjumpa dengan rakyat.

Malah,dalam tempoh itu, Noleha mendapati Nurul Izzah tidak memberi apa-apa sumbangan langsung kepada kawasan yang dimenanginya itu.

Nak Tengok Video tu... haaa Klik SINI

No comments:

Post a Comment