Alert:

PERHATIAN:Artikel yang disiarkan disini merupakan pandangan peribadi penulis! Tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Penulis tidak akan bertanggungjawab diatas mana-mana artikel atau laporan yang di salin dari sumber lain

Followers

Tuesday 16 April 2013

Perkembangan Terkini!!Nik Aziz Selepas Jatuh Di Johor

Wali pujaaan para penganut Pas diberitakan rebah ketika sedang menyampaikan ceramah di negeri Johor pada petang semalam.. Menurut sumber gua disana.., Nik Aziz rebah kerana kakinya kebas akibat berdiri terlalu lama..

Jadi.., cerita pasal Nik Aziz jatuh terjelepok diatas pentas sampai terpaksa diusung kerana isu video aksi mengentot Stopa Ali, adalah tidak benar sama sekali.. Itu menurut sumber gua lah yee..., nak percaya atau tak, terpulanglah pada korang..

Dan status terkini yang gua perolehi dari rakan-rakan gua di Kelantan, Pok Nik dikatakan sudah sihat dan kembali bersemangat untuk menuju ke Putrajaya.. Kat bawah ni merupakan gambar terbaru Pok Nik yang dihantar oleh member gua disana..


So.., gua doakan Nik Aziz sihat untuk mengharungi PRU13 ni.. Bukannya apa beb.., gua nak Nik Aziz tengok sendiri saat-saat kehancuran Pas nanti.. Biar Nik Aziz sedar bahawa Tuhan tak redha puak-puak yang menjual agama, bangsa dan tanah air menguasai negara!!

No comments:

Post a Comment