Alert:

PERHATIAN:Artikel yang disiarkan disini merupakan pandangan peribadi penulis! Tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Penulis tidak akan bertanggungjawab diatas mana-mana artikel atau laporan yang di salin dari sumber lain

Followers

Tuesday 30 April 2013

Kecoh Orang Kanan Anwar Kena MAKI ?!!!


Nampak gayanya Anwar kini benar-benar marah dengan apa yang sedang berlaku.Dari bunyi-bunyi yang kini sedang tersebar di Permatang Pauh diberitakan orang kanan Anwar teruk kena maki semuanya gara-gara tak pandai jaga kawasan.

Si orang kanan ini pun katanya dah sampai ke tahap bebal apabila tiap kali berlaku sesuatu yang tidak menguntungkan parti , beliaulah yang akan menjadi mangsa sedangkan hakikat sebenarnya segala kepincangan yang berlaku di sebabkan oleh Anwar sendiri.

Ada juga sumbar mengatakan akan berlaku sesuatu yang lebih dasyat lagi selepas ini melibatkan jentera Anwar sendiri namun apa yang akan berlaku dan sejauh mana kebenaran maklumat ini tidak dapat di pastikan lagi.Maklumlah kalau setakat cakap-cakap ni macai-macai pembangkang bukan nak percaya ye tak ?

BACA LAGI SINI

No comments:

Post a Comment