Alert:

PERHATIAN:Artikel yang disiarkan disini merupakan pandangan peribadi penulis! Tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Penulis tidak akan bertanggungjawab diatas mana-mana artikel atau laporan yang di salin dari sumber lain

Followers

Thursday 11 April 2013

Panas!!!Wajah Wanita Dalam Video Seks Mustapha Ali Tersebar

Sebuah lagi video lucah yang merakamkan aksi seorang lelaki mirip pemimpin kanan PAS, Mustapha Ali dilaporkan telah diedarkan dalam bentuk CD di Besut baru-baru ini.

Klip video yang berdurasi 11 minit 25 saat itu dikatakan telah disebarkan dua orang lelaki yang dipercayai merupakan ahli kepada parti pembangkang.

Pendapat awam menyatakan kebarangkalian penyebaran video seks tersebut adalah untuk memulihkan imej Anwar, rentetan sebelum ini, Anwar Ibrahim sering dilihat sebagai seorang pemimpin yang wajar ditolak kerana mempunyai masalah moral.

Dengan penyebaran video melibatkan pimpinan Parti Islam Semalaysia, mereka percaya penolakan terhadap Anwar tidak lagi dapat disuarakan sekaligus bisa meletakkan tuduhan sebaran video terbabit telah dilakukan oleh UMNO.

Sememangnya, isu perebutan kerusi oleh PAS dan PKR masih lagi menjadi satu masalah dalaman bagi pakatan pembangkang. Terdapat sumber menyatakan, pembatalan PAS untuk mengumumkan calon mereka pada malam ini adalah berkisar tentang ugutan yang dibuat untuk menyebarkan klip video tersebut.

No comments:

Post a Comment