Alert:

PERHATIAN:Artikel yang disiarkan disini merupakan pandangan peribadi penulis! Tiada berkaitan dengan mana-mana organisasi. Penulis tidak akan bertanggungjawab diatas mana-mana artikel atau laporan yang di salin dari sumber lain

Followers

Saturday 13 April 2013

Tegamam Tengok suami dakap janda tanpa pakaian!!

Tegamam Tengok suami dakap janda tanpa pakaian 

Seorang isteri tergamam apabila menyaksikan suaminya tidur berpelukan dengan seorang janda beranak enam dalam kejadian kira-kira 11.40 pagi .

Dalam kejadian itu, pasangan terbabit ditemui dalam keadaan bertelanjang bulat dalam sebuah bilik di rumah ibu lelaki berkenaan di Kampung Ayer Paabas, 

Wanita berusia 60 tahun itu mendakwa suaminya yang sudah bercucu itu kerap tidur bersama pasangannya di rumah berkenaan.

Sumber berkata, isteri yang berada di hospital melawat ibu mertuanya berusia 87 tahun berasa tidak sedap hati sebelum pulang menjenguk ke rumah ibu mertuanya itu.

"Setibanya di rumah kira-kira jam 10 pagi, dia terkejut terdengar dengkuran kuat suaminya dari arah salah satu bilik.

"Berang melihat perbuatan jijik suaminya itu, si isteri bertindak melaporkan kejadian kepada pegawai syarak kampung berkenaan sebelum tindakan diambil."
p/s : Kesalahan ini tidak boleh hanya diletakkan di sebelah pihak, kedua-dua nya bersalah, jika bertepuk sebelah tangan, pasti takkan berbunyi. Fikir-fikirkan dan selamat beramal :)


1 comment:

  1. Mohon pautkan blog saya semula. Blog saya sudah bertukar addres seperti berikut...
    http://gunungrapatcyber.blogspot.com/

    ReplyDelete